4 Temmuz 2023 Salı

Futbolda Söylenmiş Efsane Sözleri Hatırlayalım

 


                                   Futbol öyle büyük his ki, geçmişten günümüze söylenerek hafızalara kazınan çok efsane sözler var. Futbolda Söylenmiş Efsane Sözler derlemesi yaparken, o kadar derin anlama sözler denk geliyor ki, aralarından en efsane olanları seçmeniz gerekiyor. Teknik direktörlerden futbolculara kadar uzanan geniş kapsamlı güzel sözler mevcut. Daha fazla uzatmadan o müthiş sözlere geçelim.

                                                         Futbolda En Efsane Sözler

                      

Metin Oktay:
"Bence Galatasaraylılık din gibi, mezhep gibi yerleşmiş, köklü bir inançtır. Galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım"
          
Peter Crouch
Futbolcu olmasaydım ne mi olurdum? Bakir.
Gary Neville
Beckham ile genç milli takımdayken televizyonda Spice Girls'ü izliyorduk ve bana dönüp, "Dans eden kızı görüyor musun? Onunla evleneceğim" dedi. O kız Victoria'ydı
Alex Ferguson
Tek hedefim kahrolası Liverpool'u tahtından indirmek
Bill Shankly
Futbol ölüm kalım meselesi değildir. Daha da önemlisidir.
Bill Shankly
Gökyüzünü hedeflersen, tavana ulaşırsın. Tavanı hedeflersen, yerde kalırsın.
Vujadin Boskov
Futbolda bir kural vardır: Futbolcular kazanır, antrenörler kaybeder.
Gary Lineker
Futbol basit bir oyundur. 22 kişi 90 dakika boyunca topun peşinden koşar ve sonunda hep Almanlar kazanır.
Gianluigi Buffon
Çocukken herkes gol atmamı istiyordu. Büyüdüm, aptallaştım ve kaleci oldum.
Giovanni Trapattoni
Teknik direktörler nefes almaya çalışan balık gibidir.
George Best

Muhabir: Maça en yakın hangi zamanda seks yaptın?
George Best: Devre arasında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder