7 Haziran 2023 Çarşamba

İbrahimoviç Efsane Sözleri

 


                              Zlatan İbrahimoviç futbolu bıraktı ama onun futbola kattıkları asla unutulmayacak. Bir efsanenin vedası tüm spor sevenleri üzerken, geriye bıraktıkları ise yıllarca hafızalardan silinmeyecek. Onu çıplak gözle izleyemeyenler, ileride ne kadar pişman olacaklarını tahmin bile edemezler. Futbolu bırakan efsane yıldız, herkese İbrahimoviç Efsane Sözleri hediye etti. Gerek takımlara yönelik, gerek kendi çevresine ve gerekse gazetecilere verdiği demeçlerde kendisine has üslubuyla sözler söyledi. Futbolu bırakarak başka hedeflere doğru kayan İbrahimoviç, bizimle olduğu sürece dillerden düşmeyecek meşhur Zlatan sözlerine devam edecektir. 


                                                                                Unutulmayan Sözler 

                 Chelsea'nin yıldızı Eden Hazard, Twitter'da Ibrahimovic'e "İsveç'teyim. Sana kısa bir Fransızca dersi verebilirim" diye yazdı! Zlatan'ın cevabı ise gecikmedi: Ben de sana nasıl gol atılacağını öğretirim.

                   Muhabir: "Zayıf ayağınla müthiş bir gol attın". Zlatan Ibrahimovic: "Benim zayıf ayağım yok."
                   
                   "En iyi olduğumu bilmem için Ballon d'Or'a ihtiyacım yok."
           
                     "Onyewu'yu dövdükten sonra göğüs kafesimden bir kemik kırıldı ancak buna değdi."

                      Kendisini kasıtlı sakatladığını söyleyen Van der Vaart'a "Eğer yalan söylemeye devam edersen iki bacağını birden kırarım. Üstelik bu kez kasıtlı."

                       "Arsene Wenger beni 17 yaşındayken seçmelere almak istedi ancak geri çevirdim. Zlatan seçmelere girmez."

                       "Paris'te bir daire bakıyoruz. Bir tanesini beğenmezsek bir otel alacağım."

                      "Futbolcu olmasaydım bir suçlu olurdum. Küçükken antrenmana gitmek için bisiklet çalıyordum."

                           Zlatan'ı hep bu sözlerle hatırlarken, attığı goller ve sıra dışı hareketlerini videolarda izlemeye devam edeceğiz. İbrahimoviç 40 yaşında futbola veda etti. Diler kolay tam 40 yaş. İyi ki de bu yaşına kadar saha içinde kalmış ve bizde onu izlemeye devam etmişiz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder